Foremanson Cave Hotel
Türkiye, İç Anadolu Bölgesi, Nevşehir, Merkez

Tesis açıklaması

Birçok çağ ve dönemde önemli bir yerleşim yeri olan Kapadokya’nın tarihle iç içe sokaklarında yürürken kendinizi adeta bir zaman tünelinde hissetmeniz mümkündür. Otelimiz sizin bu zaman tünelinde kentin ruhuna uygun bir mekanda konaklayabilmenizi sağlayacaktır.

İçerisinde mağara oda seçeneklerinin de bulunduğu odalarımızda, hem Kapadokya'nın ruhunu yaşayacak, hem de konforunuzdan ödün vermeyeceksiniz.

Ayrıca Kapadokya'yı keşfetmek için balon turu, ATV turu, jeep safari ve vadi yürüyüşü gibi birçok etkinlik için ekibimiz sizlere yardımcı olmaya hazırdır.

Tesis lokasyon bilgileri

Foremanson Cave Hotel, Aşıklar Vadisi, Göreme Açık Hava Müzesi ve Uçhisar'a aracınızla 15- 20 dakikada ulaşabileceğiniz bir konumda yer almaktadır.

Otel Özellikler

Evcil Hayvan Kabul Edilemez
Butik Otel
Ãœcretsiz Otopark

Konaklama Tipleri

Bed & Breakfast (Oda + Kahvaltı)

Yorumlar

Kişi Değerlendirme Yaptı
  • Z***** K***
    18.01.2023 10:50:36

Otelin temizliği kadar hizmeti ve güleryüzü de önemli bu hizmeti sağlayan otel çalışanlarına ve bizimle ilgilenen bu oteli öneren satış müdürümüze çok teşekkür ederiz.

• M**** K*****
    14.01.2023 13:42:04

Otelin hizmeti olsun yemekleri olsun hijyeni olsun çok iyiydi bizler memnun kaldık. İlgilerinden dolayı Moonlighta teşekkür ederiz.

• B******* Ã*********
    29.05.2021 13:35:47

Sessizlik sakinlik bakımından da çok memnun kaldık. Eşimize dostumuza da hep Moonlight turizmi tavsiye ediyoruz. Çalışanları çok ilgililer bundan dolayı teşekkür ederiz.

• Z*** K*************
    22.08.2021 16:30:17

Eşimle balayı tatilimizi burada geçirdik. Moonlightın ilgisinden de otelin hizmetinden yemeklerinden de çok memnun kaldık. Moonlight Turizme teşekkür ederiz

• N***** G***
    12.11.2022 16:17:05

3.yılımızda artık iç anadoluyu gezmek istedik ve kapadokya bölgesinden bu oteli tercih ettik. Moonlight turizmle yaptığımız bu üçüncü tatilimizden de memnun ayrıldık. Bu konuda ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederiz. Hayatımızda ki yaptığımız tatiller içinde en güzel 3 yılıydı. Kesinlikle durmak yok moonlight turizme bu konuda çok teşekkür ederiz.

• A**** a***
    18.09.2022 14:07:42

Biz 1 yıllık evliyiz ve ilk kez eşimle tatile çıktık. İlk durağımız kapadokyaydı ve bu otelde kaldık. Hizmet kalite güler yüz hepsi o kadar güzel ki kesinlikle tavsiye ediyorum. Moonlight turizm farkını gerçekten sunuyor.

• K**** K***
    14.07.2021 16:00:25

Bu zamana kadar tatile çok fırsat bulamadığımdan hiç bir yere gidememiştik. Moonlight sayesinde artık daha rahatız. İlgili arkadaşlar en güzel tatil planlamasına yardımcı oluyorlar. Çocuklarımın hep hayaliydi peri bacalarını görmek ilk yılımızı kapadokyada bu otelde değerlendirdik. Aile ile kalınabilir bir otel, temiz ve gezilecek yerlere yakın. Çok keyif aldık. Şimdi sıra Akdenizde Teşekkürler Moonlight turizm.

• S**** e****
    20.03.2022 12:50:51

Konumu çok sakin bir yerde olduğu için kafa dinlemek isteyenlerin tercihi olabilir. Eşimle birlikte 4 gece kaldık ve cok memnunuz burayı tercih ettiğimiz için. Burayı öneren danışmanımıza da ayrıca teşekkür ederiz.

• O*** a**
    15.08.2022 18:46:47

Gerçekten çok sakin ve güzel bir ortamı var.Odaları çok güzel ve temiz.Çalışan tüm personel ilgili ve çok güler yüzlü.Sabah kahvaltıları çok güzel .Her şeyi ile 10 numara gerçekten herkese tavsiye ederim.Gönül rahatlığı ile gidip konaklayabilirsiniz.Gezeceğiniz tüm yerlere çok yakın bir konumda Moonlight turizm sayesinde çok güzel bir tatil oldu bize çocuklarım çok keyif aldılar teşekkür ederiz.