Rize Tepede Bi'Yer
Türkiye, Karadeniz Bölgesi, Rize, Ardesen

Gözlerden uzak tatil yapma fırsatı yakalayabileceğiniz, mavinin ve yeşilin her tonunu barındıran huzurlu bir konaklama imkânı için şehirden ve kalabalıktan çok uzakta. Aradığınız huzuru ve dinginliği burada bulup, şehir hayatının yüklediği enerjiyi burada toprağa boşaltacaksınız. Sevdiklerinizin, hayal kurmanın, yeniden canlanmanın ve arınmanın keyfini yaşayacaksınız. Her şey tam olması gerektiği gibi çalışanların 7/24 gösterdiği özveriyi; yediğiniz yemeğin lezzetinden odanızın temizliğine ve ferahlığına kadar uzanan her alanda görebilirsiniz.

Otel Özellikler

A La Carte Restoran
Ãœcretsiz Otopark

Konaklama Tipleri

Bed & Breakfast (Oda + Kahvaltı)

Yorumlar

Kişi Değerlendirme Yaptı
  • R**** p*****
    14.06.2022 13:17:40

10 Yıldız olsa 10 Yıldız vermek isterim. Biz hayatımızda böyle bi güzellik görmedik harika!!! Moonlight sana minnettarız.

• A*** g*********
    06.07.2022 13:16:09

İlk senemizde tepe de bir yeri tercih ettik fakat iyi ki tercih etmişiz. 2. Sene başka biyere gitsek bile 3. Sene kesinlikle yine buraya geleceğiz. 7 gün gittik fakat hiç sıkılmadık bi 7 gün daha kalırdık ama işlerden dolayı döndük. Elimizde olsa 21 günü de burda kullanmak isterdik. İlgi alakasından dolayı ve bize bu güzelliği görmemizde yardımcı olduğu için moonlighta çok teşekkürler

• R***** a********
    13.08.2022 19:11:10

Söze nasıl başlasam inanın bilmiyorum. Manzaraya söylenecek bişey yok. Yatağın yanında ki jakuzi olması mükemmeldi. Yazın da kışında kesinlikle gidilebilecek biyer. Yazın ağaçları denizi , kışın o karın yağışı izlenilmeli dışarıya bakarken ruhunuz şahlanıyor resmen teşekkürler moonlightttttt

• Ã****** f****
    01.08.2022 17:03:35

Rize’yi tamamiyle hissetmek istiyorsanız kesinlikle tepe de bir yere gitmelisiniz. Normalde şehir hayatı seven aile olarak artık tamamiyle doğacı olduk. İnanılmaz bi deneyimdi tarif edilemez moonlight ailesine ve bize burayı tavsiye eden mehmetcan beye çok teşekkür ederiz

• D**** g*********
    03.09.2022 11:59:10

Tüm ailelere kesinlikle tavsiye ediyorum. Çok seçici bi aile olmamıza rağmen. Bizim için 10/10 bir yerdi konumu vesilesiyle şehirden uzak olması doğayla iç içe olması bizi kendine çeken taraf oldu moonlight turizm acentasına çok teşekkür ediyoruz

• N****** f*******
    15.07.2021 16:55:28

Doğayı çok seven bir aile olarak. Rize’ye yılda bir kere gidiyoruz. Bu zamana kadar gittiğimiz oteller arasında en memnun kaldığımız otel olarak tepede bir yerden ve turizm acentası olarak ta Moonlight Turizmden çok memnun kaldık. Bundan sonraki tercihimiz hep moonlight turizm olacaktır. teşekkürler

• H***** Ã******
    09.08.2022 17:52:24

Personellerin ilgi, alakası ve de güleryüzüyle oranın konumu , manzarası iç tasarımdan da kendimizi adeta bulutların üstünde hissettik bunların en büyük etkisi de tabi ki moonlight turizmdir. Bu şehir yorgunluğunu üstümüzden attı resmen Terapi gibi geldi. Sizlere minnettarım teşekkürler moonlight

• Ä****** a*******
    26.04.2022 13:43:34

Adı gibi tepe de bir yer ve gerçekten muazzam bir yer. Doğayla iç içe olması , oda kahvaltısı, temizliği ve de düzeni çok güzeldi. O gün batımını izlemek çok keyifliydi. Tasarım ve dizayn da aynı şekilde. O şehirdeki yorgunluk ve elektrik birikmesini tamamiyle üstümüzden attık. Moonlight ailesine çok çok çoookkk teşekkür ediyoruz.

• T*** Ã********
    04.07.2022 12:39:17

Duygularımı nasıl kelimelere dökebilirim inanın bilmiyorum. 4 gün burada konakladık. Her şey yerli yerinde ve muazzamdı. Bizimle bu kadar güzel ilgilenen moonlight ailesine ve de Aykut beye sonsuz teşekkür ediyorum.

• A**** k*******
    18.09.2022 18:36:27

İlk senemizde tepe de bir yere geldik fakat 3 senemizi de burda geçirmek istiyoruz hatta bitince tekrar bi paket alıp senelerce gitmek isteriz her şey bu kadar mı özen ve titizlikle olur işinizin hakkını verdiğiniz için öncelikle moonlight turizme daha sonrasında tepe de bir yer ailesine çok teşekkür ediyorum. Yeşil ve mavi tonlarının en güzel sergilenmiş hali olabilir fotoğraflardan çok daha güzel. İlk gördüğünüz de bile içiniz açılıyor

• M**** a*********
    17.09.2022 10:33:23

Yoğun tempoda çalışan bir aile olarak şehirden de sıkılmış kafa dinlemek isteyen bir aileyseniz kesinlikle ilk tercihiniz burası olmalıdır. Hayata sıfırdan başlamış gibi yenileniyorsunuz. Ruh ferahlığından bahsetmiyorum bile en son çıkarken keşke sürekli burda kalsak diyerek çıktık. Moonlightla tanıştığımıza çok sevindim. Nasıl teşekkür etsem bilemiyorum hayatıma yeni bir renk kattınız.

• S**** t******
    17.06.2022 10:28:43

İlk senemizde Eşimle beraber balayı için gittik ve Aşık olarak döndük. Kalan 2 senemizi de burda geçirmek istiyoruz o derece beğendik. Manzarasına söylenecek kelimelerdir kifayetsiz kalır fotoğraflardan çok daha güzel bir yer. Adı gibi tepe bir yer. Kahvaltı da tam bir Karadeniz kahvaltısı moonlight ailesine çok çok teşekkür ediyoruz