The Marilis Hill
Türkiye, Akdeniz Bölgesi, Antalya, Alanya

Tesiste denizin, plajın, havuzun ve çok daha fazlasının keyfini çıkarabilir, pek çok tarihi yeri gezip görme imkanı bulabilirsiniz.
Lezzetli yemekler tadıp sakin bir atmosferde huzurla tatil yapma olanağı sunan tesiste, konforlu bir konaklama deneyimi yaşayabilirsiniz. Tesisin odalarında; merkezi klima, kasa, terlik, laminant zemin, saç kurutma makinesi, minibar, uydu yayını, elektronik anahtar sistemi, buklet banyo ürünleri, makyaj aynası, televizyon, balkon, su ısıtıcı, çay-kahve seti ve duş gibi olanaklar bulunuyor. Türk ve dünya mutfaklarında seçkin lezzetlerin sunulduğu restoranı ile tatilinize tat katan tesisin, SPA alanında yılın tüm yorgunluğundan arınma imkanı bulabilirsiniz.

Otel Özellikler

A La Carte Restoran
Ãœcretsiz Otopark

Konaklama Tipleri

All Inclusive (Her Åžey Dahil)

Yorumlar

Kişi Değerlendirme Yaptı
  • M***** y**********
    04.09.2022 22:34:34

Uzun zamandır çevremizden duyuyorduk moonlightı bir gün ofislerine ziyarete gitmeye karar verdik ve dahil olduk bu seneki tatimizden memnun kaldık teşekkür ederiz

• B**** k**
    29.05.2022 11:29:03

Yaz başında kaçamak amaçlı üç günlüğüne gittik memnun kaldık

• M*** Å*******
    11.09.2022 07:27:36

Ailem ve çocuklarımla bu otele tatil için geldik. Tatilimizin ilk gününden son gününe kadar çok eğlendiğimiz , keyiflş zamanlar geçirdiğimiz bu otele , çalışanlarına ve Moonlight turizm'e teşekkür ederiz. Bir dahaki tatili sabırsızlıkla bekliyor olacağız.

• D**** m****
    18.07.2022 11:27:19

Her yönüyle çok memnun kaldık. Aşçımızdan çok memnunduk. Personeller gözetliyordu devamlı eksik vs var mı diye. Animasyoncular, garson çocuklar çok terbiyeliydi. 22 yaşındaki kızımı tek başına rahat bir şekilde gönderebilirim. Kat görevlileri çok temiz saygılı. Konum güzel. Şezlong çalışanları, can kurtaranlar hepsi süper insanlar. 3 gün fazla kalalım dedik ama yer yoktu. Ben 50 yaşındayım moonlightın uyguna sunduğu fırsat sayesinde İlk otel tatilimizi yaptık teşekkür ediyorum

• B**** O**
    21.07.2021 14:26:46

Alanya bölgesinde gayet güzel bir otel. Temizlik açısından memnun kaldık. Otelin aquası küçük gözükse de çocuklarımız için yeterliydi. Ayrıca havuzlar da temizdi. Yemeklerin lezzeti gayet güzeldi. Gitmişken bir de masaj hizmetlerinden yararlandık eğer sizde giderseniz gerçekten çok rahatlatıcı tavsiye ederim. Ayrıca personeller güler yüzlü ve baya ilgililer. Teşekkürler Moonlight

• T**** Ã*********
    17.06.2022 12:23:49

Balayı çifti olarak gittik. Otelin tüm hizmetleri ilgi ve alaka mükemmel. Her günümüz dolu dolu geçiyor. Eğlenceli rahat bir tatil için en ideal otel diyebilirim. Animasyon ekibi ve otel show'ları da çok iyiydi. Bizim için çok keyifli geçen bir tatil oldu. Her şey için Moonlight turizm ve otel çalışanlarına teşekkür ederiz.

• A**** O****
    03.09.2021 08:21:40

Odalar temiz, havuz temiz, ara koridorlar ve genel alanlar da temiz. Yemeklerin çeşitleri de çok ve lezzet olarakta iyiler. Çocuklar için Aquapark ve aktiviteler yeterli. Aslında daha çok çocuklara yönelik aile oteli olarak değerlendirmeniz lazım. Bizler de sadece çocuğumuz eğlensin diye gitmiştik ve hiç bu kadar mutlu olduğunu görmemiştim. Moonlight Turizme teşekkür ederiiiizzz.

• F**** g***
    07.08.2022 00:15:20

Burada ailecek ilk tatilimizdi. Çocuklar çok eylendiler. Tabi eşimle ben de çok rahat ettik. Anne baba bile demediler:) Keyifli ve konforlu bir tatil oldu bizim için teşekkür ederiz Moonlight.

• A**** P****
    12.07.2022 16:12:32

Otel gerçekten çok güzeldi. Ailecek hem dinlenmek hem de eğlenmek için tatil yağılacak en güzel yerlerden birisi. Akşam aktiviteleri ve animasyonları çok güzeldi. Yemekten hijyene kadar herşeyi çok beğendik. Bizleri yönlendiren ve güzel bir tatil geçirmemizi sağlayan Moonlight turizm ve çalışanlarına çok teşekkür ederiz.

• M*** G******
    17.07.2022 06:10:59

Otel çok konforlu odalar temiz yemekler gayet güzel özellikle türk gecesi ardından yapılan dans şovu ve personellerin bağırarak ıslıklarla açılış yapmaları çok güzeldi. Animasyon etkinlikleri havuz oyunu parkurlar en çokta water polo çok keyifliydi. Animasyon ekibi çok eğlenceli ve enerjikler. Redkitle çok muhabbet ettik ve çok sevdik her şey için teşekkür ederiz :)

• M******* K***********
    11.06.2022 10:08:25

Biz bir dahaki seneye yine buradayız!! Ailecek güzel bir tatil geçirmemize sebep olan Enes bey ve tüm marilis hill ailesine çok teşekkür ederim.otel temizlik konusunda çok iyi yemekler güzel ve çeşitli bar ekibi resepsiyon çok ilgiliydi özellikle animasyon ekibi çok ilgili güler yüzlü aktiviteler ve gece showları sayesinde çok eğlendiiiik tesekkur ederim.

• E*** D******
    16.05.2022 13:07:30

Sakin bir oteldi , kafamı dinlemek açısından ben beğendim. Öyle çok kalabalığı sevmiyoruz , gittiğimiz aydan da kaynaklı olabilir, ben tavsiye ederim

• R******* t****
    10.06.2022 18:01:56

Otelimiz gerçekten çok çok güzeldi, yemeklerinden tutun etkinliklerine kadar, ailem ve arkadaşlarıyla gittik. Hem çocuklar hem gençler hemde dinlenip tatil yapmak isteyen her türlü aile ve kişi için uygun, akşamları çocuklar için yapılan tiyatrolar, bizler için danslar oyunlar yarışmalar eğlenceler.. gündüzleri havuz etkinlikleri, barları her şeyden önemlisi güler yüzlü ve nazik çalışanlarıyla mükemmel bir otel.