X Life Hotel
Türkiye, Ege Bölgesi, Muğla, Ortaca

2006 yılından bu yana otel, 5 katlı Akdeniz mimarisi tarzındaki binada konuklarına ev sahipliği yapmaktadır. Tesiste mini bar, klima, televizyon, balkon, direkt telefon ile donatılmış 117 misafir odası vardır. X Life Hotel Sarıgerme, deniz manzaralı odalar sunmaktadır. Misafir odaları benzersiz tarzda dekore edilmiştir. A'la carte restoranda oldukça geniş yelpazede yöresel mutfağı yemekleri sunulmaktadır. Misafirler, alkollü içecekleri sunan lobideki barda rahatlayabilirler. X Life Hotel Sarıgerme, misafirleri için kiralık arabalar, bisikletler sağlamaktadır. Konuklarımız, zevk verici buhar banyolarını, masajı beğenecekler. Otelin sunduğu çeşitli imkanlar arasında spor salonu, fitness, aerobik dersleri vardır.

Otel Özellikler

A La Carte Restoran
Ãœcretsiz Otopark

Konaklama Tipleri

All Inclusive (Her Åžey Dahil)

Yorumlar

Kişi Değerlendirme Yaptı
  • Z**** P********
    14.07.2022 21:17:40

Haziranın son haftası 5 geceliğine gittik. Otel dışardan baktığınızda çok güzel duruyor. Kesinlikle fotoğraflardan daha iyi. Resepsiyonda zaten gayet sıcak bir şekilde de karşılandık. Biz biraz erken gittiğimiz için odamız hazırlanmamıştı ama odamız hazır olana kadar da ikramlarda falan bulundular. Odamız ferahtı ve deniz manzarasını anlatamam. Denize sıfır değil ama bu bizim için sorun değil zaten bilerek gittik ama bizim için plajın kum olması bir artı. Açıkçası evinizde gibi hissedeceğiniz bir atmosfer vardı. Her şey için teşekkürler.

• K**** B******
    18.07.2022 10:08:53

Otelin manzarası harika. Çevre planlaması güzel. Hizmet gayet yeterliydi. Mutlaka omlet ve gözleme yemeniz gerek. Zaten onları yedikten sonra başka bir şey yemeye yeltenmeyeceksiniz bile. Sakin huzurlu bir ortamı vardı otelin. Dalga sesleri, kuş cıvıltıları… Tam olarak doğayla iç içe, çocuksuz aileler için önerilebilecek bir otel. Tatil sonunda böyle bir yerden tekrar şehrin kalabalığına ve gürültüsüne dönmek çok zor geldi. Seneye birdaha görüşmek üzere..

• H**** M***
    29.08.2022 12:07:05

Biz 20-24 Ağustos arası 4 geceliğine gittik. Girişten itibaren mimarisi yönünden ilgimizi çekti. Giderken denize sıfır değil diye bı tereddütte kaldık ama servis var diye çok önemsemedik ama zaten servise de gerek duymadan yürüyüş yapmış olduk. Personel bizi evimizde gibi hissettirdi. Çok güler yüzlü karşılayıp öyle de uğurladılar. Odalar gayet güzeldi ve temizdi(bu önemli bir unsur). Restoran ve yemekler de yemek yemeyi seven bir çift olarak bizi mutlu etti. Güzel bir tatil geçirdik. Tabi tüm bu memnuniyetten sonra Moonlight Turizmi de es geçmemek gerekiyor. Her şey için otele ve Moonligt Turizme teşekkürler.

• F**** T*****
    23.07.2022 10:02:04

Otelin konumu ve mimarisi çok güzel. Plajdan uzak olduğunu düşünmüştük ama gayet yakın. Zaten bizi plaja götürüp getiren servisler vardı ve yol kısa sürüyor. Üçüncü günden sonra yürüyerek gitmeye başladık manzara güzel olduğu için. Kum plaj gibi bir artısı da var ve gözlemeleri çok güzeldi :) Personel çok güleryüzlüydü. Özellikle Dilara ve Furkan’a teşekkür etmek isterim. Biz Temmuz ayında gittik ama ona rağmen +13 olduğundan kaynaklıdır diye düşünüyorum hiç kalabalık gelmedi.

• G**** K******
    04.07.2022 16:00:27

X Life Hotel'deki ikinci tatilimizi de geçtiğimiz hafta gerçekleştirdik. İlk tatilimizi de yine moonlight turizm ile yapmıştık. Normalde sürekli aynı otelde konaklamayı sevmeyiz ama bu oteli çok beğendiğimiz için tekrarlamak istedik. Özellikle manzarası benim favorim, birçok otele göre çok daha rahat ve etkileyici buluyorum açıkçası. Personelin ilgisi ve yemeklerinin güzelliği de gözden kaçmayacak kadar önemliydi bizim için. Emre beye teşekkür ediyoruz.

• N****** G*******
    25.08.2022 17:53:07

Biz bu sene balayı araştırması yaparkan eşimin iş arkadaşı aracılığıyla Moonlight Turizmle tanıştık. Moonlighttan Emre beyin tavsiyeleriyle birlikte tercihimiz X Life otel oldu. Otel +16 olduğu için çocuklu ailelere tavsiye etmiyorum ama balayı arayışı içerisindeyiz veya çocuğunuz yoksa kesinlikle gözü kapalı tercih edebilirsiniz. Otelin odaları çok rahattı. Personel ayrı ilgiliydi Yemekler lezzetliydi. Bizim beklentimizi fazlasıyla karşıladı. Biz Temmuz ayında gittik. Çok memnun kaldık. Tavsiyelerimiz arasında. Moonlight Turizm e de ayrıca teşekkürler

• T**** B*****
    13.09.2022 10:53:02

Plaja yaklaşık 5 dakika içinde götüren servisler var. Denizi sığ ve temiz çok güzel kum plaj. Otelin konumu ve manzarası çok güzel. Kafa dinlemek için gittiğimiz ve hiç pişman olmadığımız bir tatil oldu. Ayrıca belirtmeden geçmek istemiyorum, çalışanların ilgi alakası bizleri çok memnun etti. Hepsi her zaman çok güleryüzlüydü. Bu tatil adına otele de moonlighta da teşekkür ederiz.

• S**** K***
    20.08.2022 17:45:15

Moonlight'tan Aykut beyin tavsiyesi üzerine eşimle çıktığımız ilk tatilimizi X Life Hotel'de gerçekleştirdik. Huzur ve güven veren manzarasıyla bizi çok etkiledi. Zaten tatilin başından sonuna kadar devam eden kaliteli hizmetine ve ilgili personellerine teşekkürlerimizi ilettik. Muğla için tercih edeceğim otellerin başında X Life Hotel geliyor artık. Moonlight ailesine ve Aykut beye teşekkür ediyoruuzz.

• F*** K******
    21.09.2022 09:44:11

Otelde küçük çocuk olmamasının rahatlığı çok güzeldi. Sessiz sakin huzurlu güzel bir manzara karşısında eşimle beraber baş başa bir tatil geçirdik. Otelin konumu güzel, denize yakın. Ayrıca yemekler ve görevlilerin ilgi alakası da gayet iyiydi. Kısacası keyifli bir tatil oldu.

• B**** G******
    28.07.2022 18:37:36

Temmuz ayında iki aile olarak Muğla'ya tatile gittik. X Life Hotel bizim beklentilerimizi tam anlamıyla karşıladı. Personelinin güleryüzlü ve sevecen yaklaşımı, otelin sakin bir güzellikte oluşu bizi memnun bıraktı. X Life Hotel'i tercih etmemizi sağlayan moonlight'a teşekkürler

• T***** B********
    16.06.2022 10:36:47

Balayını burada geçirmeyi tercih ettik ve harika bir manzara karşısında harika bir hafta geçirdik. Manzara takıntınız varsa kesinlikle önümüzdeki yaz rahatlıkla burayı tercih edebilirsiniz. Moonlight ile beraber otelin balayımız için yaptığı küçük sürprizler çok hoştu. Teşekkür ederiz. Önümüzdeki sezon tekrar görüşmek üzere.

• G**** E****
    26.07.2022 22:35:25

Muğla tatilimizde bu tercihimiz olan otel de hizmette bize sınırlarını tanımayan Moonlight'a sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Uzun süren tatil de sıkılırız diye düşünürken aksine o kadar eğlenceli bir tatil oldu ki bizim için. Herkes gitmeli.

• M**** d*****
    23.08.2021 10:33:18

X Life Hotel bizim eşimle beraber balayı için tercih ettiğimiz yerdi. Manzarası eşsiz güzellikteydi. Hem eğlenceli hem de aile oteli olması bizi sevindirdi. Biz çok memnun kaldık moonlight ailesine teşekkür ediyoruz

• N**** B*******
    19.08.2022 15:31:18

Sporcu bir çift olarak tercih edebileceğimiz en iyi otellerdendi. Spor aletleri spaları o kadar gelişmiş ve konforluydu. Bir otelde hem tatil hem formunu korumak için gidebileceğiniz en iyi otellerden birisi. Hizmetleriniz için herkese teşekkür ediyoruz.

• S*** Ã*******
    16.07.2022 11:29:15

Otele ilk girişten itibaren personelin ilgisi, aşırı kalabalık olmaması ile istediğim gibi kafayı dinleyebildiğim tek otel Olabilir eşimle beraber huzurlu bir tatil geçirdik moonlight ekibinden Aykut bey'e teşekkür ediyoruz bizim için tam anlamıyla tatil oldu

• L**** h*******
    27.08.2022 11:26:43

Otelin konumu çok güzel biz 5 gece 4 gün konakladık ağustos ayında yemekleri çeşitli ve tad olarak güzeldi çalışanları ilgili Güleryüzlü tekrar gitmek istediğim oteller arasına girdi moonlight ekibine teşekkür ediyorum

• S**** H*****
    14.09.2022 10:21:59

Moonlight aracılığıyla tercih ettiğimiz bu otel de Ailemle keyifli bir tatil geçirmemize neden oldu. Havuzu, manzarası, otelin konumu çok memnun etti bizi. Bize bu tatili yapmamızda yardımcı olan Moonlight Ailesine çok teşekkür ederiz.

• M**** y*******
    28.07.2023 15:21:57

Temmuz ayında eşimle burada tatil yaptık öncelikle şunu söylemek istiyorum eğer huzurlu sessiz sakin tatil yapmak istiyorsanız kesinlikle tercihleriniz arasında olmalı biz hizmetinden ve konumundan çok memnun kaldık moonlight ailesinden eda hanıma teşekkür ediyoruz